Minihovor s kamarádkou

 

Přiznám se, opatření ohledně katastrů mi leží v žaludku, proč se všichni nemůžeme pohybovat do vzdálenosti určitých km? Proč ten, kdo bydlí v Praze má daleko větší rádius a potká poměrně dost lidí každý den, na rozdíl např. ode mě, která v některých dnes potká akorát tak lišku, dávající dobrou noc, tohle neřeší.

I když zase na druhou stranu, není to nic, co by mi až tak vadilo, spíš mi vadí nesmyslnost nařízení. A tak doufám, že brzy pomine.

 Proto se člověk má radovat z každého "vzrůša", které mu  den přinese.

Minihovor s kamarádkou 

„Čáu, jak se máš, já nevím, co mám dělat dřív, ale teď jsem si dala pauzu.“

 „No to jsme na tom stejně, vzala jsem si dnes dovču, ale zdá se, že je to každýmu jedno, myslím, že vypnu mobil a schovám noťas.“

„No a jak přežíváš v katastru? :)“

„Hm… jak asi… jako ty. Ale dnes…. dnes jsem byla za byla za ilegála, ještě že neplatí, že muž s koženou taškou nesmí projet.                                                                                                           Přesně v 9.00 jsem ilegálně překročila dva katastry a jeden okres, ujela dva km a ilegálně nakoupila maso. Zadržena jsem nebyla. Maso nakoupila, ale zapomněla jsem na vajíčka. Tak málo stačí k mé radosti. Asi mi hrabe, ale shledávám, že mi to nevadí.

„Hele, a co kdybychom se tedy legálně  sešly na kopci, já na naší a ty na vaší straně katastru? Na vaší straně je lavička a já si na naší sednu na šutr.“

„Jo to bychom mohly. Lahvinky a sklenky  si přineseme každá svoje. "

"To by šlo. Tak si dáme vědět. )“

„Ok. Tak zatím.:)“

A takhle mi si tady žijem! 😊

Komentáře

  1. Jeden můj známý, co bydlí na okraji Prahy (Nedvězí), byl zastaven hlídkou za cedulí, s tím, že mimo okres; ale on vytáhl mapu a jal se jim ukazovat, že je stále v katastru obce. Ta značka je prostě umístěna cca o kilometr blbě...

    OdpovědětVymazat
  2. 😂 tak to je taky dobrý, ještě že se můžeme smát...

    OdpovědětVymazat
  3. Tak malujte. U šachů jste dokázala, že Vám to jde. Zkuste "Člověče nezlob se."

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak" Člověče, nezlob se"... to není vůbec špatná inspirace, koneckonců šachy namaloval nebo nakreslil kdekdo :)

      Vymazat
  4. I ilegální nákup masa dokáže udělat radost, tomu věřím :D Také mi to opatření přijde pěkně na hlavu, a bohužel to nevypadá, že by jej v dohledné době vláda zrušila :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právě, vidím to také tak nějak ne růžově, možná se budu časem radovat ještě z dalších pubertálně zastydlých okamžiků ) a každé probuzení komentovala všeobecně známým: "Díky za každé nové ráno!"

      Vymazat
  5. My si takové scuky dopřáváme přes otevřené okno u nás. Jen když projíždí "mandelinka", tak ukážeme respíky a palec nahoru. Ať mají i pomahači radost, že nevíříme viry ☺

    OdpovědětVymazat
  6. Zase máš štěstí, že v tak málo zastavěném místě zřejmě žádná kontrola městskými strážníky nehrozí.
    Jsem také zvědavý, kdy už konečně přestaneme žít v tom režimu domácího vězení.

    OdpovědětVymazat
  7. Už to trvá příliš dlouho a vidím to na synovi-maturantovi. Pořád v nejistotě kdy a co. Z pohledu mládí fakt situace na nic!

    OdpovědětVymazat
  8. Ještě za čára jedna dáma v Rusku ve vyhnanstvi:To ani do lesika za humny nesmím? To ano, ale dal než 15 verst nesmíte.. AKkdyz si zajdu třeba 16 verst, co bude? Zavřeme vaaas!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jedna versta je asi kilák, jestli si dobře pamatuji. Já si zase pamatuji z gymplu, jak nám učitelka říkala: eto nědaljeko at Maskvy, tolka 200kilomjetrov.
      Halt jiný kraj, jiné vzdálenosti.:)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky