Co dodat....


(stalo se před pár týdny)
 Už pár let si chci namalovat šachy, jen tak z hlavy. tak jsem je tedy namalovala. Jen tak vymyšlené.

Bohužel jsem ani netušila, jak to bude iritovat "intelektuální část příbuzenstva" a "dílo" bude podrobeno kritice.

V této chvíli se projeví upřímná láska mých fotbalistů:  ,,Nám se to líbí. Máma si může malovat, co chce."

 ,,Padaj z vás stejný s****y, jak když melete o fotbale a v životě jste ho nehráli, co ste namalovali vy!"zakončí  diskuzi muž."

Je chvíli ticho, ale jen na chvíli, přichází další podnětné téma  - politika

Jo,jo, rodinné sešlosti.....šťastné a veselé!

Komentáře

  1. Ode mě se kritiky nedočkáš, jen pochvaly, opravdu pěkné šachy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, jsem ráda, že tě moje špatná kompozice neodpuzuje:)

      Vymazat
  2. Fotbal jsem hrával.
    Takže se plně ztotožňuji s výrokem tvého muže.
    Tvoje pojetí šachu se mi líbí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Copak můj muž...sice pruďas, ale pevná skála, za kterou se můžu schovávat.
      Ten obraz je vlastně první, který jsem namalovala podle představy, jinak vlastně mám vše podle toho, co vidím. Těším mě, že se ti pojetí líbí. Král a královna, muž a žena a jejich věrní zbylí :)

      Vymazat
  3. Moudrý to muž :-) Mně se tvoje kresba upřímně líbí, jsi šikovná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když jsem byla dítě, kreslení mě uklidňovalo, myslím, že mi ušetřilo dost problémů s mou vzteklou povahou.

      Vymazat
  4. Pěkné, takové manýristické.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, manýristické to je od tebe pěkné pojmenování, můj syn to nazývá mamasart :). Celkem mě mrzí, že jsem nechodila do nějakých uměleckých kroužků, můj život spíš ovládal sport. Navíc nejsem schopna namalovat něco dvakrát stejně a tahy štětcem a barvy ovládá moje mysl.

      Vymazat
  5. Na fotbal a politiku je odborník každý, ale hodnotit výtvarný projev už chce odvahu anebo velké sebevědomí :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo, spíš bylo opět vidět, kdo je netaktní blb, a to skutecně nezávisí na dosaženém vzdělání.

      Vymazat
    2. Názory na fotbal jsou i přímých aktérů někdy opravdu pozoruhodné.
      Jednou na vojně, jsme hráli fotbal (na škváře) a mne sejmul zezadu cikán Šarközy, a když jsem se po několika kotrmelcích zvedal ze země a hotovil se, že mu řeknu něco od plic, tak on se bezelstně usmál a pravil: "Hen, hen, ty kokót, to bol faul ako v tělevízii."

      Vymazat
  6. Komentář mě vlastně nepřekvapuje..je vidět, že media měla vliv už tenkrát.
    Jinak škvára jako povrch to byla také hitpatáda.😂

    OdpovědětVymazat
  7. Vždy se najdou třecí plochy, vždy.
    Nenamaluji dle předlohy, natož z hlavy. To mne nutí držet hubu a krok :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale na druhou stranu, kdyby nebyly třecí plochy, byla by nuda a žádné vzpomínky vzbuzující emoce i po nějaké době.

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky