mamaart



Kdysi jeden z mých synků nazval mé výtvarné počiny mamaart. Prý proto, že: „ je vidět, tvoříš to, co máš ráda“. V tvorbě malířské to znamená...obrazy s pitím a jídlem, co naděláš….  A tak pro vyznavače mamaartu převádím svůj nový počin, no nový, kromě pokojovek jsem ostatní několikrát snědla  a vypila a znovu musela nakoupit (obraz se trochu prodražil, protože jsem ho dodělala až letos v lednu :) a k tomu přidávám několik starších „děl“ :)






Kdysi jsem manželovi namalovala k narozeninám to, co má rád – Pánský obraz, ale potom jsem došla k názoru, proč si nenamalovat to, co já mám ráda – Dámský obraz :)








 



Komentáře

  1. Ten úplně nahoře se mi líbí nejvíc. Je takový veselý. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj taky se mi zdá, jestli není na mě moc barevný, asi to tak vyšlo:)

      Vymazat
  2. Ty jsi vlastně zneužila své modely. 😽🙀

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. Snažím se na myslet, ale jako malířský diletant….prostě někdy mi to nejde:/

      Vymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  5. Tvé obrazy jsou dokonalé, myslel jsem, že jde o fotografickou upoutávku na oblíbené pokrmy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jedna má známá řekla, že kdyby mě neznala, myslela by si, že jsem alkoholička propadlá obžerství:)

      Vymazat
  6. Obdivuju ty odlesky a stíny ve skle, kompozice je taková domácká, relaxační, prostě příjemná.

    OdpovědětVymazat
  7. Odpovědi
    1. Spíš bych to nazvala sveřepou touhou něco vytvořit:)

      Vymazat
  8. Ty máš opravdu talent a je škoda ho nechat zakrnět a nemalovat si aspoň jen tak pro zábavu. Ta zátiší jsou kouzelná. 🙂 Kam se hrabu se svým neumětelstvím. 🙁

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, ale nazvala bych to spíš lidovou tvorbou:) jinak mě se tvoje obrázky líbí, půdobí z nich na mě pohoda, :)

      Vymazat
  9. Mně se taky moc líbí. Maluješ na zakázku? Přivezu svoje oblíbené alkoholy a tatarák :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Při správné kompozici a konzumaci by to mohlo být veledílo😂

      Vymazat
  10. Fakt nemůžu uvěřit, že jsi to malovala opravdu ty ...!?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad najdu čas a někoho, kdo mi řekne, jak odstranit mamachyby😉

      Vymazat
  11. Jj. Jedná se o vlastní “dílo” , jak říkám o talent nekde, jen o zábavu:), ale pochvala mě velmi těší:)

    OdpovědětVymazat
  12. Zdravím na tvůj blog - ten první obraz je luxusní, při prvním pohledu jsem myslela, že je to průhled oknem na lahůdkové zátiší. Klidně maluj i takto, chuťové pohárky se nastartují i pohledem. Jsi šikovná :-)))

    OdpovědětVymazat
  13. Fakt nádhera, jsi opravdu šikovná a zátiší se mi líbí hodně moc. U dámského obrazu se mi líbí i ten obsah 😀😄 Užij si pěkné Velikonoce, zdravím 🐤🐥

    OdpovědětVymazat
  14. Syn to nazval hezky :D Každý obraz má něco do sebe, mě osobně se líbí první hlavně kvůli barvám, ale i ty dva pod ním jsou krásné kousky, kter se budou hodit kamkoliv! Jste orpavdu moc šikovná!

    OdpovědětVymazat
  15. Tak to klobouk dolu...

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky