Manželské ráno po ..... letech (22.6.2019)

Dobré ráno! Nejvyšší čas vstát!" usmívá se na mě s přihlouplým úsměvem. Nechápu, jak může mít po ránu tak dobrou náladu. Je prostě na zabití!
Nevrle a otráveně odpovídám na pozdrav: " Čau, mně se nechce vstávat, ale chce se mi neskutečně čůrat."
No , tak si pospěš, protože my už jsme vstali a my tady na tebe čekáme!"
Tak to čekat můžete, ale já se oblíknu, udělám snídani a… a odjíždím."
Jak odjíždíš?! Co je to za blbost?! Pojď ke mně a nebuď nepříjemná!"
" Máš smůlu, brouku, ale v devět musím být na kosmetice."
"Na jaký kosmetice?! Vždyť jsou to vyhozený prachy! pojď se ke mně tulit. Já ti udělám jinou kosmetiku. A zadarmo."
" Jak ty jsi po ránu vtipný? A nelákej mě, máš to marný! Chceš taky čaj?"
" Nechci čaj! Chci něco jinýho!" pozvedá vilně obočí a posílá ke mně vyzývavý pohled. Proč musí bejt furt tak při chuti….a ráno…
"Tak ty jedeš na kosmetiku?...hmmm… a proč si bereš to pěkný prádlo. Divný… No, ale jak ty jsi atraktivní… nedáme si přeci jenom jedno numerko?" Pořád se vilně usmívá, ví, jak mě to pruží a čeká na odpověď.
" Ty sám jsi numero!"
" Hmm… Jak ty jsi ráno příjemná!"
" Já vím, příjemná a přítulná,"měním hlas a pokračuji, " ale kdybys mi zasponzoroval tu kosmetiku… možná bych byla příjemná a přítulná zítra ráno." Úlisně se usmívám a odcházím do kuchyně. Mám nepokrytou škodolibou radost. Copak mi asi odpoví?
" To snad není pravda! Co si vůbec myslíš? Necháš mě tady strádat a ještě si řekneš o peníze?!" ozývá se z ložnice. Jaké štěstí, že nemáme sousedy a v klidu můžeme vést nerušenou konverzaci přes pokoje, aniž by si někdo stěžoval.
"Ano."
"Jak?!...ano?!"
"No ano, je ano, přispěješ mi ,prosím, nebo ne?"
"Jsi děsná, podej mi peněženku, jsem zvědav, jak se mi dnes večer a hlavně zítra ráno odměníš?"
"Tss… nevím, kdo je tady děsnej, ale dobrá.. budu velkorysá. Souhlasím. A doufám, že z té tvé vinotéky vylovíš na večer nějakou lahodu….Tak, chceš teda ten čaj?" volám zpět do ložnice.
"Jo, s medem a nezapomeň mi koupit Sport!" slyším, bohužel zřetelně .
"Jojo, tak čau, jedu."
"Nezapomeň na ten Sport!"

Komentáře

Oblíbené příspěvky