Jahodové osvěžení, kdykoli (17.6.2019)

Asi mě nikdy nepřestane udivovat (v tom špatném slova smyslu) vlezdoprdelismus. I když kdo z nás tam z různých zištných či nezištných důvodů alespoň jednou za život trošku nevlezl. Ani já bych nebyla kamarádka Mirka Dušína, snad může být mou omluvou, že vždy mi z toho bylo na zvracení, ale prostě jsou okamžiky, kdy si člověk musí říci, že účel svědčí prostředky, a šlapat po štěstí by byla hloupost.

Určitě všichni znáte nebo máte ve své blízkosti člověka typ „ hujer“. Já mám v zaměstnání ještě něco horšího, a to typ „hujerová“ a ne jednu. Naštěstí dnes na schůzi perlila jen jedna. Po několika minutách tlachání o ničem, jsem tak přemýšlela, jak si zlepšit náladu…a……vzpomněla jsem si, že mám doma jahody i destilát a v hlavě mi začal vonět lahodný leč nebezpečný nápoj.

Dejme mu název jahodové osvěžení.

Co potřebujeme:

          - nějaký kvalitní alkohol, nejlépe vodku Absolutku, ale to je jen můj názor, protože jinou vodku nepiju, tahle jediná mi „nesmrdí“, ale když přijde bída na kozáka…..

           -led

          - cukr

        - mixér ( možná stačí shaker, ale ten nemám)

Postup, ten mů, je následující.

Do mixéru dám nakrájené jahody, přidám cukr (to si každý musí vychytat sám), led a vodku. Vše dobře promíchám. Naleji so sklenic. Bože,….to je nektar!!!

Doporučení: pít nejvíce dvě sklenky, protože nápoj je tak zrádný podle toho, kolik vodky přilijeme, ale pozor! Poměr je třeba vyzkoušet málo je nanic a hodně kazí chuť a vůni jahod.

Proto ještě jednou: nápoj je zrádný tak, jako je chutný a osvěžující.  A pít rozhodně tehdy, když víte, že už nic nebudete dělat, nikam nepojedete prostě máte před sebou část dne, kdy všechno bude fajn….



Komentáře

Okomentovat

Oblíbené příspěvky