Pak že telepatie nefunguje :)

V sobotu 25. jsem při běhu přemýšlela, co vyjevit v cihelně k 28. září. Říkala jsem si, že by nebylo špatné vrátit se ke starým fotografiím, vlastně k jejich zadním stranám, které se lišily ateliér od ateliéru, a působí na mě jako malá umělecká díla.

Jenže jsem přišla s křížkem po funuse, protože Tlusjoch  publikoval krásnou zadní stranu fotografie Komorní fotografky Božky Novákové a můj nápad vypadá jak plagiátPřesto doufám, že se na mě nezlobí a  obrázky potěší nejen jeho oko.:)

A tak ve stylu veršíku ze starého památníku:

Nezapomeň  dívko milá, že ses v Čechách narodila, že jsou Čechy domov Tvůj, to si dobře pamatuj!

Zde vyjevuji několik ukázek z českých fotografických ateliérů:





                      











 

Komentáře

  1. No, já tu kabinetku nezveřejnil, já ji jen použil jako lákadlo při oznamování nového výmětu.
    Nicméně, loga fotoateliérů jsou úžasná, dokonce na jedné, co jsem měl skvěl se hrdě nápis:
    "C.K. dvorní fotograf".

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Až bude venku, nějaký hnus, zkusím najít zase nějakou libůstku:)

      Vymazat
  2. To jsou přímo umělecká díla. Něco jako ex libris v knihách.

    OdpovědětVymazat
  3. Veršíky z památníků miluji. A ty přenádherné zadní "obrázky" - to jsi mi objevila nový svět. Já mám nejstarší jen fotky ze svatby mých rodičů a tam je jen název ateliéru.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lidé tehdy pravděpodobně neřešili zneužití fotografií, protože některé fotografie byly z druhé strany jako pohled, který si posílali.

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky