Článek o ničem, možná jen o té nádivce

 


  Je divná doba, doba a jak řekl můj přítel ve stejném zájmu: „Svět, tak, jak jsme ho měli rádi, končí.“

Říkám si ráno, při vidině, co jsem si vše naplánovala a týká se záležitostí, které odkládám.

Možná nekončí, ale jen se mění jinak, než jsme si představovali, nebo mě napadá název Vančurova díla Konec dobrých časů a nostalgicky sním o nesmrtelnosti brouka. A možná jen o všem zbytečně přemýšlím.

Naštěstí jsem dvojité znamení a to má  „naturel“ opravdu kolísavý  a neřízené střely.

Pohled na svět se mi mění s pohledem  z okna.  Naskakuje i myšlenka, že nejen prací je člověk živ a je mi lépe. „Co můžeš udělat dnes, můžeš udělat i zítra!“ chrlí mozek. Je rozhodnuto, nastupuje optimismus: „ Dnes by bylo škoda si to neužít!“

 Tak tohle je ten můj nový pohled ráno z okna.

Při běhu zkontroluji nájemce, jakoupak zeleninu pěstují?! Hmm... dobré.

Kontroluji i holčičky borovičky, které jsem vysázela při obnově lesa, též dobré.



A to chce chutný oběd! Kuře s nádivkou! No, odborník by řekl, to není nádivka! A má pravdu, ale…..Chlapci i já jíme jen stehna, a nádivka, která je vedle podlívaná výpekem s bylinami jako petržel, pažitka, saturejka, s uzeným bůčkem… to nemá ch-y-b-u!!!!


Ach, svět je krásné místo, kašlu na divnou dobu, nechám si tu svou!

Dobrou chuť  a dobré dny!!!   





Komentáře

  1. Toz hlavne ze to jaro se cini...Letos nam na zahradce tez vsechno vybujelo...letosvaz nezvykle...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, jak by to mělo vypadat, ještě ty ranní teploty by mohly skočit už nahoru.

      Vymazat
  2. Babička dávala do nádivky i jarní kopřivy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Velikonoční nàdivka musí mít kopřivy, jinak není velikonoční😉

      Vymazat
  3. Kuře s nádivkou vypadá velmi lahodně v každé době. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Také si myslím, že není třeba se stresovat všemi problémy světa a ještě si na něm trochu užít. A dobré jídlo také umí potěšit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V poslední době si opakuji: nejen prací je člověk živ :)

      Vymazat
  5. Někdy na člověka padne taková chandra, že najednou jeden neví, co s tím. Většinou pomáhá nějaká oblíbená činnost, sama mám ověřeno vypadnout z bytu do ulic mezi lidi. Někdy mě pěkně štvou, na druhou stranu mně městské hemžení vyhovuje. A kuře s nádivkou jsme měli o víkendu. Moje oblíbené jídlo už od dětství. mňam 😀😊

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky