,,Zprasíme se," řekl dědeček

 ,,Zprasíme se," řekl dědeček. 

To byla jeho pozvánka na "lukulské hody", které vytvářel ve své kuchyni a my děti jsme dychtivě vyvalily oči a byly jsme reálným potvrzením Pavlova reflexu. Vlastně, kdyby byl dědeček biolog, mohl tento reflex nezkoumat na psech, ale na nás vnoučatech. A protože stejně jsme se většinou  v jeho kuchyni motaly se psy dohromady, potvrzení výzkumu by bylo dokonalé.

Pro nezasvěcené nyní vysvětlím, pojem "zprasit se", nebo bude lepší, předvedu v praxi:

Dnes úžasný den, jsem sama, synci v tahu, manžel v práci, drazí rodičové také auf, co více si přát. Snídaně, běh a práce na zahradě.

 Za to si zasloužím nějakou mňamku k obědu. A bez vaření. No jo, ale co vybrat. Jasný je chléb náš vezdejší a pivko. A dál.... Po velmi náročném přemýšlení jsem došla k závěru, "zprasím se", dokud mi Bůh a zdraví dovoluje a chutná mi. Takže od každého kousek.

No řekněte sami, došli byste k jinému závěru? Koneckonců.. když jsme si to vyrobili.... a navíc... ve všem má být rovnováha a bylin se napasu odpoledne:)
Přeji pohodové Velikonoce všem lidem dobré vůle.


Komentáře

  1. + křen, hořčice, popř. chilli.
    Dobré zažití vinšuji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Křen, to jsem byla líná si jít vykopat, ale máš pravdu, hořčice byla, chilli je na mě moc hot. Odpoledne na trávení byl rozmarýn, estragon a lístek šalvěje, takže pohoda :

      Vymazat
  2. To je ta moudrost vyššího věku :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za ocenění, vzhledem k mému věku😂😂😂

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky