Silvestrovský patos21(utopenci)

 

Před třemi roky jsem napsala patetický silvestrovský článek o tom, jak mě opouští nejmladší dítě a jak je to pro mě těžké, jak roním slzy atd.  Chlapci mě sice opouští, ale vracejí se a je vidět, že výchova „medvědí tlapy“ nese své ovoce.

Na Silvestra si jdu tedy zaběhat sama. Není to špatné, člověk provede bilanci, rozvahu, „za běhu“ a má rozjímání z krku. Ty tři šelmy si šly opět někam zahrát fotbálek, a i tak mám jednu jistotu, že se do půlnoci objeví jeden nebo všichni.

Dnes je neskutečný klid, jen pár třpytkařů se pokouší něco ulovit, a na rozdíl od jiných let, žádné rodinky na procházce. Usedlost je částečně ponořená do mlhy, připadám si jako a blatech, podivné tajemno kolem mě….

Tak co si přát do dalšího roku? Přežít ho se štěstím a ve zdraví pro nás a naše blízké je jasné, ale chce si ho i užít, mít radost, pocítit pocit blaženosti a zadostiučinění, co nejméně mít možnost setkat se se sebeoceňovanými  tupadly mysleje (doufám, že přechodník se v pohodě), že jsou řediteli zeměkoule a že jsou sežravše Šalamounovo hovno ( já si přechodníky prostě neodpustím 😊)

A přeji si ještě jednu věc, v jednom projevu jedna politička z koalice kočkomyšopsů  a za přítomnosti pipisrnců euforicky prohlásila, že půjdeme na západ! Nechci na západ, neboť to tam začíná totalitovat jako to bylo na východě, a to já jsem prožila, na rozdíl od ní. Chci zůstat ve své krásné, svébytné a zatím pořád, i když s výhradami, v zemi, která se nachází ve střední Evropě, kde ještě stále, zdá se, pracuje přirozený způsob života.

A aby ta naše krásná země byla zbavena všech škůdců a voněla a chutnala jako můj silvestrovský oběd.

Silvestrovský oběd... opět božská mana: Utopenci z nešizených buřtu řezníka z vedlejší vesnice pět týdnů naložených, v ústech se rozplývající a zapíjeni jak jinak než pro mě jedním z nejlepších a stále českých piv značky Bernard.

Přiznávám, porušila jsem pravidla stolování a tohoto prvního jsem "sežrala" ve stoje, bez příboru a chleba, ač je na porcelánu z roku 1927, druhého jsem jedla již způsobně, v sedě a s příborem,  a chlebem a pivem ve sklence.


P.S.

Slogan reklamy „Svět se zbláznil, držme spolu“.  Není je sloganem, ale pravdivou výzvou, větou přesně vystihující současnost.

 

 

Komentáře

  1. Ono vlastně - půjdeš-li dlouho na východ, nakonec dojdeš na západ.
    Já utopence také nakládal začátkem měsíce, ale zlikvidovala dcerka, které přijela na svátky z Londýna.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takže byli též vyborní,my je máme rozpočítané,aby nebyl boj💥

      Vymazat
    2. A máš pravdu, je i jeden pisničkář, který to co říkaš i napsal jako píseň.

      Vymazat
  2. To s tím zbavením naší země škůdců jsi napsala moc hezky. Na západ by naše cesta rozhodně vést neměla, a to z mnoha důvodů. Utopenci budou určitě výteční, a krásné slavnostní prostření :)

    OdpovědětVymazat
  3. Řekla bych, že všechny cesty vedou do Říma. Ale kterou z nich dát se vést? Mně tento spletenec nevyhovuje, ale ráda bych se mýlila. Hezky napsáno. Přeji Ti a rodině šťastný a veselý Nový rok 2022!!! Hlavně teď zdraví a ostatní přijde samo. 🍷👍💖🙏

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem říkala klukúm, když byli malí, a my hledali cestu na fot. hřiště.
      Že je slovenský zbojník z kola ven je v pořádku, ale nejsem si jista , zda mu kočkomyšopsi a pipisrnci jen nenahrají 😣

      Vymazat
    2. A děkuji za krásné přání. Přeji totéž Tobě i Tvým blízkým.🍀

      Vymazat
    3. Jen aby to nedopadlo ve stylu: "Co bolo, to bolo, terazki som prezidentom..."

      Vymazat
    4. Jeho média mu už připravují půdu.
      Prchalůff main project na rok 2022....

      Vymazat
  4. Utopence jsem, myslím, ještě ani neochutnala. Přišla jsem popřát do nového roku dobré zdraví - všem, klid a pohodu, z těch běhů vždy bezpečný návrat. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, a za ty návraty obzvláště, nedávno jsem sebou pěkně "žuchla" :)

      Vymazat
  5. My vzdy po novem roce vaříme pro známé novoroční boršč...Ukrajinsks receptura, tedy bez zelí

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ...bez zelí, ale s červenou řepou a tři druhy masa?

      Vymazat
    2. Hovezi, vepřové a klobása..

      Vymazat
    3. Červená řepa musí být v každém boršči

      Vymazat
    4. Aha, tak se snad už konečně rozhodnu, jaký borš😉

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky