UEFA - tak nějak je mi divně od žaludku

 

Tak nějak je mi divně od žaludku, jako že se mi chce zvracet hnusem. Ještě před pár měsíci, kdyby mi synek řekl, že už nechce hrát fotbal, zle bych se na něho podívala a řekla mu, ať maže něco dělat, že s něj „padaj nesmysly“.  Dnes už si jsem jistá, že bych asi jen řekla: ,,OK". A proč? Protože sport a zdá se, že nejviditelněji fotbal, přestává být hrou a zábavou, ale stává se politickým nástrojem, čím více  totalitním (vymývání mozků je v některých týmech už celkem zjevné), ve kterém začíná být politická korektnost víc než zdraví. Sportovci se tak pomalu mění na pěšáky, kusy…. Nevyznává stejné politické přesvědčení?! Vyhodit, potrestat, nominujem jinýho!

Dnes se ani nebudu díval na fotbal a je mi vlastně jedno, kdo vyhraje. A to je pro mě, jako silně vlastenecky založeného člověka, co říct.

Možná se jen podívám na začátek, jestli všichni vlezdoprdelisticky pokleknou a tím se přihlásí k podpoře rasisticky zaměřeného BLM a  utvrdím se v tom, že.... svět, jak jsem ho měla ráda, mizí....

Komentovat rozhodnutí UEFA? Opět jsem si vzpomněla na větu, kdo nezná historii, je odsouzen k tomu, si ji prožít, neboť rozhodnutí tohoto orgánu mi tak trochu připomíná předem připravený proces s předem připraveným trestem i to, že za slova (ať vyřčená, či nevyřčená) je daleko vyšší trest než za ublížení na zdraví. 

 K  funkcionářskému vedení týmu se nebudu vyjadřovat, stačilo jejich včerejší vyjádření rovnající se  přiznání.

Navíc UEFA tímto precedentem dala do rukou hráčů a týmů neskutečnou zbraň na odstranění protihráčů, …  obvinění z rasismu? Ok…. hlavně že dostane flastr a nebude hrát!

Proto rada pro hráče se světlou pletí: „Nadávejte v rodné řeči, anebo si myslíte, že vám jinozbarvení nenadávají?

Ale ano… ale vy jim jejich rasistické nadávky nerozumíte, protože vám nadávají  svým jazykem, a proto nežalujete a nestěžujete si. Tak se konečně začněte bránit! Protože je to oboustranné, jen vy mlčíte a skláníte  potom hlavu před křiklouny, kteří se k vám de facto chovají stejně!“

P.S.

 Nemusíte se mnou souhlasit, ale podle Listiny lidských práv a svobod mám právo na svobodný projev……zatím ještě… a pokud jste demokraté, vulgárně a nenávistně neútočíte....

 A pro trpké pobavení jedna vzpomínka na dorostenecký fotbal. postranní zahlásil offside, přiběhl hlavní a řve:,, já rozhoduju, žádný offside to nebyl!" Tento offsidový gól byl rozhodující... 

 

Komentáře

  1. Zakladatelka BLM (marxistka, jak o sobě prohlašuje) si koupila v luxusní "bílé" čtvrti vilu za 30 milionů dolarů.
    To o něčem vypovídá.

    OdpovědětVymazat
  2. A k tomu dorosteneckému fotbalu - je tady analogie s adminy sociálních sítí:
    "Proč jste zablokoval můj profil?"
    "Protože jsem admin."

    OdpovědětVymazat
  3. A co teprve jak včera říkali, že běloch nemůže dabovat černocha... A anglický dabér seriálu Simpsonovi se dokonce omlouval, že jako běloch dabuje černocha... Svět se vážně řítí do háje...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi budu trvat na tom, aby moje poklesslosti deklamoval pouze bílý muž /Nejlépe Mike Nellid či Venca Dg/

      Vymazat
    2. Jsou to diletanti, takže černí musí zase zpívat jako bílí?😣

      Vymazat
  4. A už to není jeno UEFA - cituji:

    Problémům obránce fotbalové SLavie Ondřeje Kúdely nejspíš ještě zdaleka není konec. Skotská policie potvrdila, že spis s jeho případem údajné rasistické urážky hráče Glasgow Rangers Glena Kamary byl odeslán prokuratuře. Podle Kamarova právníka Aamera Anwara se policie českého reprezentanta chystá obvinit a hrozit mu může až půlroční vězení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Použila bych to, co známe z dětství: kdo to říká, ten to je a hned je jasné, kdo je rasista. I Putin to zná tuhle říkanku, snad to není punkslavizmus🙃

      Vymazat
  5. "Krásné" je, že Skotové žádají, aby Kúdela dostal doživotní distanc. Nic mu nedokázali, jen nějaký pitomý černoch někde něco plácne a svět je naruby.

    OdpovědětVymazat
  6. Myslíš Fina ze Siera Leone.Škoda, že Kúdela neumí finsky, třeba si mohl taky někoho obvinit

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já umím finsko-anglický výraz koskenkorva píč, čemuž ale prodavačka v nápojích nerozuměla.

      Vymazat
  7. Myslím, že byla totálně zmatená, co to po ní chceš😂

    OdpovědětVymazat
  8. Já mám poslední dobou pocit, že všechno je postavené na hlavu.
    Bílé je černé a černé je bílé, tak nám to světové dění nutí. Ať se to týká čehokoliv...sportu, politiky atd. Jednou, a to asi nebude ani tak dlouho trvat, nás tyhle excesy, jako politická korektnost, rasismus, x druhů pohlaví a jiné kraviny docela zahubí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přestali jsme používat to, co nás odlisovalo od ostatních živočichů a to ruce, a jak je vidět, mozek bez rukou degeneruje a to je průšvih😣

      Vymazat
    2. začalo to úpadkem školství...

      Vymazat
    3. A rovným volebním právem😣

      Vymazat
  9. No jo, když UEFA se rozhodla bojovat proti fašismu a zpřísnila tresty za rasistické urážky....Já pamatuji, jak MvEnroe při tenise dělal na černého protihráče opicaka...Dnes by ho didkvalifikovsli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když tresty za rasizmus? Tak to aby všem hráčům zalepili pusy bez rozdílu

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky