Bobr nebo nutrie


 Rozezlena a zhnusena naší tzv. politickou scénou jsem se rozhodla, že si budu hrát na „Švéda“ a věnovat se více než věcem veřejným, věcem soukromý. K rozhodnutí přispěl i včerejší večer.

Manžel se díval z okna, zatímco já se olizovala nad dobrotou svého právě dovařeného cikánského guláše.

„Podívej se na břeh, to je snad nurie nebo bobr?“ (onehdy jsem si při běhu zastavila, abych si mohla vyfotit bobří práci).

„Já jsem ještě na živo bobra neviděla,“ a hnala jsem se pro mobil

„To jdeš s tím ručníkem na hlavě? Se tě lekne, vyfotíš akorát, víš co..“

„Pohlídej, bitte, guláš,  a nech to na mně“

Samozřejmě na mě zvíře nečekalo, jalo se přede mnou plavat pryč, hned jak uvidělo podivného tvora s něčím ještě podivnějším na hlavě.


 Sice ze mě lovec beze zbraně nebude, ale po několikaminutovém prodírání se křivím se mi podařilo něco vyfotit.

Alespoň víme, že to nejsou bobři a co mě zaujalo, jak sedí na větvích na vodou. To jsem byla fakt za „diviznu“.

Komentáře

  1. Tak blízko jsem se nedostala, ale mam dojem že v noci jsou příčinou běsnících psů. V týdnu jsem dokonce vyšla v 13.30 i na dvůr.

    OdpovědětVymazat
  2. Myslím, že bobr má úplně jiný ocas, je široký a bez chlupů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě na jezeru žijí němkyně, ale tak se jim asi jen říká. Bobr v okolí žije, ale myslela jsem, že jen na tekoucích vodách a ne na stojatých.

      Vymazat
  3. Třeba v mělnickém parku u Pšovky se to nutriční hemží..bobra jsem tu ještě neviděl..

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky