Chcete zažít nadpřirozeno?

Chcete zažít nadpřirozeno? Stačí zavítat do českých hor! Konkrétně? Do Krkonoš na Medvědín!
Již několikrát jsem si říkala, jak se asi vybírají témata týdne a několikrát jsem si řekla, tak tento týden nepíši nic. Jenže s trochou nadsázky… při této mé úvaze zapůsobí něco možná jako náhoda, nebo nadpřirozeno… a hned je o čem psát.
Tak tedy. Je ráno a jsem na dovolené ve Špindlerově Mlýně a těším se na lyžování. Pochutnávám si na snídani a skvěle se bavím. Vyprávím o tom, jaký jsem měla sen, a že jsem zvědavá, kdo nebo co mě vytočí. Ale jinak mají být dobré podmínky pro lyžování: dostatek sněhu, skoro žádný mráz a vítr, jen není jasno. Nevadí.
Cesta skibusem k Medvědínu je na pohodu. Autobus je poloprázdný, což je fajn. Vystupujeme, jdeme k lanovce. Skoro žádní lidé, poloprázdná sjezdovka. Lanovkou vyjíždíme na Medvědín, všichni v dobré náladě a přesvědčeni, že den bude bez chyby. Ve stejně dobré náladě sjíždíme dolů k lanovce……A ouha…. lanovka nejede… po pár minutách zírajících pohledů na obsluhu lanovky, zíráme dál skoro nevěřícně! Zaměstnanec přináší ceduli, že lanovka je mimo provoz a sděluje přítomným, že na lanovce je námraza! Námraza na lanovce, kdy není snad žádný mráz, nesněží a lyžařská sezona je v plném proudu. Zaměstnanci neví, kdy se lanovka rozjede, jestli se rozjede. Po 45minutách čekání se k nám dostává zpráva, že možná kolem 13.15 by se mohla být otevřena.
Polovina rodiny nechce do Svatého Petra (bude tam hodně lidí), a tak se rozhodujeme: "tágem" na Labskou, z Labské po vrstevnici na Mísečky a uvidíme. A tak jsme viděli. Po čtvrt na dvě Medvědín jede. Den se v jasný obrátil!
Tak zpět k ránu. Při snídani vyprávím, jak jsem se ve snu pohádala s pokladní v Kauflandu a jak jsem na ni křičela, co si myslí, že já jsem zákazník a že ona mi nebude zavírat kasu před nosem! Všichni se usmívají a kroutí hlavami, jakéže to mám sny. A tak vysvětluji význam snů, a že se uvidí, co se všechno splní. Osazenstvo se baví dál. "No však uvidíte!" myslím si. A viděli.
Já sama se považuji za racionálně uvažujícího praktického člověka, ale jedna věc mě občas znepokojuje, a to jsou mé sny, které jsou plné symbolů a zanechají ve mně i pocity. Možná i proto jsem vnitřně přesvědčena, že do určité míry jsou věci mezi nebem a zemí……….No každý z nás si o tom můžeme myslet, co chceme.

Komentáře

Oblíbené příspěvky