Když vám chce muž věnovat svůj čas….( radosti běžného dne)

 Představte si, že máte jasnou sluncem zalitou představu, jak sama strávíte den. Den sice s minimálním prostorem na odpočinek, ale sama. Ale jak se říká, plánoval už Hitler, a jak to dopadlo.

A tak se ráno zeptáte muže, proč nejde na turnaj a dostane se vám vítězoslavné odpovědi, že turnaj po vzájemné dohodě odložili na zítra, jen mi to zapomněl říct, ale že to nevadí a on že se rozhodl, že mi dá dárek a to, že se bude věnovat mně.

Vší silou své vůle se ovládnete, neboť váš skvěle naplánovaný den, jde do těch končin, kam nechcete, vyloudíte úsměv a řeknete: „Jak milé.“

Úsměv vám ztuhne při větě: „Mám pro tebe překvapení!“

„Aha, a mám se těšit, nebo děsit?“ Výraz na tváři muže říká něco jako ve smyslu: prosím tě, samozřejmě, že těšit. Dělá se mi úzko.

„ Já totiž, když jsem se dozvěděl, že není fotbal, jsem objednal romantický oběd v Tančícím domě, restaurace Ginger a Fred, dnes na 12.00 for you!!!“ ( extra zdůrazněno)

For me!Tak to se mi snad zdá, oběd, romantický, v Tančícím domě, mě snad jednou z těch maskulin šlehne. Já jsem totiž chtěla být doma, jít si zaběhat a přebírat fotky a večer jít ke kámošce.

„No, ale já už večer jdu k Daně, chodím tam každý rok.“ vysoukám ze sebe velmi slabou výmluvu.

„Všechno stihneš, jeden synek nás odveze a druhý přiveze, už jsem to zařídil, a večer se nemusíš bát jít sama, půjdu s tebou. Domluvili jsme se s Tomem, že vás holky nenecháme samotný.“ Pozvedává významně obočí.

Ale co, jsou Vánoce, a zítra to snad s turnajem klapne, tak si ten svůj den užiju.

Závěrem…

 Oběd v Tančícím domě se vydařil, menu nabídlo jídla, která dokážeme ocenit.

Pečený hřbet z divočáka s šípkovým gelem, marinovanou červenou řepou, česnekovým toastem a rozmarýnovým olejem

Dančí hřbet v lanýžovém prachu s pastinákovým pyré, šipkovým nokem a marinovanými houbami

Candát s krustou z quinoi  merlík chilský, rizoto z červené řepy, špenátovým blinem a espumou(pěna) z pečeného česneku

Pečená brioška s jablečným ragú se skořicí, krémem z medového chleba,
sušené křížaly a emulze z amareta (
je italský ovocný likér, jenž má sladkohořkou, trpkosladkou chuť s mandlovou vůní.

I když po návratu jsem si některá slova musela vygůglit. Koneckonců nejsem Vševěd.

A večer u kámošky, ten byl opravdu vyvedený, na návštěvě jsme se sešli jednak s dalšími náhodnými kolemjdoucími a jednak obsahoval příběh s dobrým koncem. Dcerka přátel totiž řešila nepřestavitelný problém. Na procházce s kamarádkou a její matkou narazili na „smutného, ale teto, opravdu smutného pejska“, a tak ho vzali domů. Pes se skutečně díval na svět „těma pravýma psíma velkýma očima“. A my dospělí rozjeli pátrací akci po majiteli.

Naštěstí všichni máme ty chytré telefony, a všichni máme další známé.  Do půl hodiny se ozval majitel. Holky skákaly radostí a pro nás důvod si připít na příběh s dobrým koncem a na nás!

Vlastně bych vám všem chtěla popřát, aby byl pro vás příští rok ten, kdy si na konci budeme moci říci, že jsme prožili příběh s dobrým koncem, už jenom proto, že teď má mnoho skutečností k dobru pořádně daleko.

Tak ještě jednou PF24


 


 

Komentáře

  1. Ale to překvapení nakonec bylo příjemné - chuťové buňky si přišly na své. I když také nemám ráda překvapení na poslední chvíli. Špatně se mi vkládají komentáře, tak komentuji málo, protože z telefonu to pro mne není komfortní. Hezký nový rok a sportu zdar! Nedala jsem si předsevzetí, že začnu pravidelněji, ale mám to v úmyslu! 🙂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nakonec bylo, i ten turnaj se druhý den uskutečnil, muž se účastnil s se synky, všechno bylo, jak má být.😊
      Ani já si nedávám přecevzetí, mým cílem je přežít😂

      Vymazat
  2. U článku jsem se moc bavila. Když mám nějaký plán, hodně nerada ho měním a přes avizované překvapení čekám, jestli to se mnou sekne hned nebo přežiju. Zatím přežívám i proto, že vzhledem k věku už těch překvapení ze strany manžela mnoho není 😄 Preferuju klid a jistotu. Příběh ztraceného pejska měl šťastný konec, přeji do nového roku jen šťastné konce a zdraví, moc zdravím 😀😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za přání, psíci jsou skutečně jedineční, na rozdíl od lidí, jsou to tvorové- přátelé po celý svúj život a naši péči a pomoc si zaslouží🦮

      Vymazat
  3. Tančící dům mi dlouhou dobu připadal jako pěst na oko.
    Ale nějak jsem se už s tím smířil a dokonce jsem se minulý rok vypravil na jeho střechu pofotit panoramata.


    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím se usmívat, kdykoli jedeme kolem Tančícího domu, okomentuji to, ale je vidět, ze život je škodolibý, a tak jsem navštívila ono místo. Na stavbu jsem názor nezměnila, ale v restauraci mi chutnalo :)

      Vymazat
  4. Skvělý dárek. A hezký den s dobrým skutkem.

    OdpovědětVymazat
  5. Občas se nějaké to překvapení unese, ne? Jinak by to bylo moc jednotvárné - pořád jet v naplánovaných kolejích. A všechno dobře dopadlo i psíkovi jste pomohli zpátky domů, takže palec nahoru! :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak uvídím, kolik toho unesu, zdá se, že letošek bude pro mě samé překvapení, takže... žádná nuda :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky