Candát na grilu

 Konečně je po 15.červnu. Začala sezóna dravců. A hned parádní kousek – majstrštyk – candát a ne ledajaký, krasavec.

Po dohadech a otázkách, jak bude nejlépe candáta připravit, vyhrála klasika. Jednoduchost a důraz na chuť candáta. Proto vyhrávají gril, olej, byliny jako rozmarýn, estrogen, santolina….a hlavně dobře filety nasolit.




 Candáta jsem jedla poprvé a jeho pověst jako delikatesy je pravdivá, skutečná božská mana.

K candátu jsme přidali i pár kousků kapra i to je velmi chutné.

Jako přílohu salát a pečivo.

 

Komentáře

  1. Candáta mám z našich ryb nejraději.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Očouzený na tradičním grillu...nejedla jsem zatím lahodnější rybu!

      Vymazat
    2. kdysi byly v Praze k dostání grundle - recept viz zde: https://www.receptyonline.cz/recept/jidlo/prazske-grundle/

      Vymazat
    3. Hm, dnes je sice pečený králík na rozmarýnu, ale během siesty se hned podívám😊

      Vymazat
  2. Candáta jsem ještě nikdy nejedla, ale vypadá opravdu luxusně ♥♥

    OdpovědětVymazat
  3. Je pro mě překvapivě velký, myslel jsem, že jde o 10cm rybu. Hlava vypadá zlověstně jak u štiky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to trofej, takovýto úlovek se na obyčejném jezeru jen tak nepodaří a maso je skutečná pochoutka, pro mě ještě o něco lahodnější než štika

      Vymazat
  4. Aha, najednou už to jde: takže jsem psal, že když jdeme do LIDLU pro ryby, tak jednoznačně preferujeme Candáta. Je to náš nejlepší dravec (ale když mají kalamáry ...)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky