Cesta do Tábora

 


V jedné lidové písní se zpívá: Běží liška k Táboru…. Tentokrát to ale nebyla liška, ale já. A neběžela jsem, ale jela autobusem. Moje známá…. učitelka…. se mě zeptala: „Jedu na výlet do Tábora, potřebuju sebou někoho normálního, nechceš jet se mou?“ Poctěna tím, že se jevím „normálně“ jsem kývla. Koneckonců…a proč ne…Tábor se mi líbí, už jsem tam nebyla plus mínus pět let., alespoň zjistím, zda v Besedě pořád chutná a pořád mají plzeň.

„Jaký je program a co po mně budeš chtít?“¨

„Hele, vše mám zařízené, nejdříve Museum čokolády, následuje výstup na věž, pak rozchod, my samozřejmě oběd, prohlídka podzemí a Husitské muzeum.“

Nechci zdržovat detaily, proto jen krátce: žáci úžasní, jídlo dobré a chutné, plzeň vychlazená, koneckonců i ta čokoláda nebyla špatná, a jak řekl své třídní jeden z žáků: „ Pančelko, bylo to dost dobrý, hlavně jsem se dobře najed.“

P.S.

 Návštěvu Tábora bych doporučila vřele všem. Ať těm, kdo jdou za kulturou, historií nebo jídlem, anebo za vším dohromady. A pohled z úhlu školního výletu nebyl vůbec špatný😊.


Čokoláterie je v ulici proti muzeu, též doporičuji

Pohled na náměstí a Jordán z kostelní věže.

Náměstí


Něco pro dospělé



A Bechyňská brána, pro nás vstup i výstup z 
města.
 







Komentáře

  1. Zrovna včera jsme tam s milostivou byli. Zkusili jsme českou gastronomii v restauraci Goldie (restaurace byla ohodnocena v Maurerově výběru Grand Restaurant jako 10. nejlepší v České republice). Pak jsme byli na Kotnově a ještě zajeli pofotit do Bechyně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak na tu jsme se jen dívaly z terásky Besedy, byl z ní dobrý rozhled a učitelka měla přehled😊

      Vymazat
  2. Muzeum čokolády a věž bych určitě nevynechal, je tam ještě nějaký klášter, ale pamatuji si to velmi matně, byli jsme tam jen chvilku, snad před 15 lety, v rámci jedné exkurze, a ani ten rozchod jsme neměli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem Tábor vždy navštívila za příjemného počasí, proto sezeni na zahrádkách restaurací nemělo chybu.

      Vymazat
  3. V Táboře jsem nedobrovolně strávil dva roky na vojně. Jenže zpoza kasáren jsem toho moc neviděl. Jen vím, že na horním náměstí byla divizní věznice, ve které strávi kamarád (místní obyvatel) několik dní natvrdo, po konci vojenské prezentační služby, tak jsme se s ním byli loučit už v civilu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pro mě nová informace, je vidět, že vždy se najde něco, čím se info o městě nechlubí :)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky