Směšná nostalgie fotbalové matky.

 


Dnes ráno 8.20

A máte všechno, na nic jste nezapomněli, máte sebou dost teplého prádla a teplé ponožky, nezapomeňte se  co nejdříve převléknout do suchého, ať neprochladnete. Ty, dej dozor na Staršího, ať se chová přiměřeně a ty, na Mladšího, dejte na sebe pozor a nezapomeňte, že jste bratři a že hodně lidí zná tátu, neudělejte ostudu, nebo to pak budu za vás poslouchat, vy budete u těch svých šamzoletek a já?! Co já? Proč to mám poslouchat?! Peníze máte? Nezapomněli jste si kartáček na zuby? A jeďte opatrně!

Sto devadesát centimetrů Mladšího se sehne, dá mi pusu na čelo. Starší už sedí v autě. Mladší si sedá k němu…Dívám se na ně, jak sedí vedle sebe, ležérně uvelebeni se usmívají a Mladší říká: „Proboha, nejsme děti…. Všechno je v pořádku, jdi domů.“

„Nebo nastydneš!“ s potutelným úsměvem se přidává Starší.

Cítím se odstrčena, ale nedám se: „A táta říkal, že se máte hlásit, nezapomeňte mu napsat! A kopačky máte?!“

Chlapci se na sebe podívají, ani snad nechci vědět, co si myslí. Mě je to ale jedno, jsem jejich matka. A tak se dívám za odjíždějícím autem a nostalgicky vzpomínám na dobu, kdy se mě chlapečkové drželi pevně za ruce.

V domě

„Dáš si kafe?“

„Hm“

„Co je, rozloučili se, odjeli na fotbal a budou s týmem celý víkend, tak to má být!“

„Ale….“

„Ale všechno má svůj přirozený vývoj, a to je v pořádku, už jsou dospělí….“

Proč musí mít ten chlap zase pravdu…

„Kam si mi dala, prosím tě, tu mikinu, chci si ji vzít odpoledne na trénink! ´“

Hurrá! Zůstal mi alespoň jeden! 😊

 

 

Komentáře

  1. Kdysi jsme se syny jezdívali na fotbalové zápasy v jejich dorosteneckém věku a mladší, který se jmenuje Pavel, jednou prohlásil, že už nebude chodit do školy, protože chce být jako Pavel Nedvěd :).
    Oba ještě také chodili do plavání a na závodech jsme pak trčeli celý den, přičemž oni odplavali 2-3 závody, ale než se vystřídaly všechny možné styly a věkové skupiny hochů a dívek, zabralo to spoustu hodin. Žádní vrcholoví sportovci se z nich nestali, ale vztah k pohybu získali. A my teď často chodíme s vnučkami (5letými) na plavání a bruslení. V určitém směru se to opakuje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vzdy říkám, ze důležité je, aby děti něco pravidelně dělaly, měly o něco zájem a je jedno najaké urovni. Nejhorší snad je, nechat je sedět doma.

      Vymazat
  2. No jo, je dobré ze se detti veniji sportu, avzevto treba neni soort vrcholovy, je ještě lepší

    OdpovědětVymazat
  3. Divím se, že nepadla rada o pitném režimu.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky