Stáli čtyři….

 

Stáli čtyři….

Stáli jsme čtyři. Na trávníku. A pozorovali, jak další dva „makaj“. Máti si totiž pro letošní rok vymyslela „svůj projekt“, týkající se obnovy terasy, okapů, chodníků kolem hlavního domů atd.  Mám za to, že se otec totiž v nestřeženém okamžiku přiznal k nějaké své rentě a ona, podle rčení: co se v mládí naučíš…a co je tvoje, to je moje…, mu ji prostě a jednoduše znárodnila ve prospěch místního rozvoje rodinné usedlosti. Z další generace do tohoto projektu nikdo z nás nezasahoval, neboť jsme usoudili, že s tím nadělá minimálně škody, bude mýt nějakou “aktivitu“ a hlavně…. nebude se do ničeho jiného motat!

A tak jsme tam stáli, já, inženýr, šéf party a jeho pravá ruka.

Koukám chlapci na vaše auta, moc se mi to líbí, je vidět, že máte k vlasti kladný vztah.“ Věta, kdy poznáte, alespoň částečně, že jste do určité míry narazili na podobně smýšlející lidi.

Já mám vlajku i na baráku,“ ozval se jeden, aniž by přestal zírat nahoru.

Přistoupila jsem k těm třem a dívala se na ty dva nahoře. Jednoho z nich jsem poznala. „Vidím, že ten větší změnil práci?“

„Jo, už ho nebavilo sedět v kanclu, chce si vyčistit hlavu…. Už ho s***a ta korektnost.“

„Je to hrůza.“

„To jo a v tý Americe to je průser!“

„To jo, tam to je průser a ten stařec na trůnu taky. Nedivil bych se, kdyby tam začla občanská válka.“

No je fakt, že to, co platilo dřív, už neplatí a z děr se vejš a vejš derou marxisti, komunisti a progresivisti.“

„Je to svinstvo… ale je nás málo, co to vidíme.“

„To si nemyslím, spíš ještě nepřišel ten okamžik, ale pak to bude průser, lidi se budou muset rozhodnout a ozvat.“

„Jo, ale hlavně nás k tomu nutěj politici, já sebe třeba považuju za demokrata, ale díky nim a jejich odírání nás střední třídy vím, že se pohybuju od pravého středu už jen doprava.“

„To máš pravdu, já taky.“

„To já ne, já jsem napravo furt!“

„Jenže to zatím asi nestačí. Tak já jdu.“

„My dem taky, kluci slezte, dem na oběd…“

 

 

 

Komentáře

  1. Díky neomarxistům střední třída přestane brzy existovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To potom ale přijde na řadu upper class a to už bude zle.🤯

      Vymazat
  2. Ti slavní progresivisti a neomarxististi jsou ve svém důsledku morem. Když to tak půjde dál, budou nám vládnout černoši, Arabi, gayové a lesby, lidé se 70 pohlavími apod. A střední třída je bude platit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pořád ještě věřím v silu přirozenosti a rozumu,jinak je s touto civilizací amen.

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky