Pět let !?

 

Od června myslím na to, že v říjnu uplyne pět let, od doby, kdy jsem si založila blog. Bohužel, v samotném říjnu jsem na to zapomněla. Připomínka přišla až teď, a  navíc čistě náhodou. Dostala jsem od kolegy, který se rozhodl jít vlastní cestou a se kterým mě dělila již jedna generace, a proto jsme měli ke stejným záležitostem jiný názor, argumentace musela být dost vždy  dobře připravená, abych obstála, přání s touto krásnou "trvalou" růží + dopis (a já růže miluji). Málem jsem uronila dojetím i slzu. Je fajn vědět, že existují skvělí mladí lidé. 

Snad by se nezlobil, když využiji této pro mě nádherné růže k tomuto sdělení: 

 Je fajn vědět, že si občas přečtete mé články, velmi mě to těší,  a za to vám….



Komentáře

  1. Tak
    1) Gratuluji k výročí.
    2) Je krásné mít i čtenáře, kteří mají jiný názor a dokáží beze zloby argumentovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, je pravda, že stejný názor potěší, ale jiný tě napruží a probere, a pokud je bez zloby je to často i ku prospěchu.

      Vymazat
  2. Co člověk, to názor. Tak to má být, ale je třeba umět přijmout jiný názor než ten svůj, samozřejmě oboustranně. To každý neumí. Dárek od kolegy je hodně milý, asi bych také uronila slzu. Zdravím, pá 😀😄

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S exkolegou jsem byla nedávno na “kafi”, i když pijeme oba čaj, má se dobře, to mě těší. Dostala jse živou rostlinu…kaktus…😂

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky