Běžné radosti- 2. část.

  Jaký je jeden rozdíl mezi dospělým a dítětem? V ČASE!  Dospělý si vzdychne: „To už jen tři dny do dovolené?!“  Dítě zklamaně: „Ach jo, ještě tři dny do prázdnin!“

Jako by přibývající číslo narozenin zvyšovalo rychlost času.

A tak se mi k mé nelibosti zdá, že se ze mě stává sprinterka, aniž bych chtěla.  Mám málo času, hodně práce. Hodně práce v zaměstnání, hodně práce se svým „podnikem“ .  neskutečně toužím po dovolené, ale zatím marně.

Tedy se utěšuji drobnými radostmi všedního dne a nabízím je pro potěšení i vám.

Tak zaprvé je třeba se najíst. Podle prvorepublikové kuchařky po babičce jsem „uklohnila“ poprvé koprovku a světe div se, sklidila jsem pochvalu od manžela a hlavně….hlavně od mé matky



Využila jsem možnost návštěvy Technického muzea, ale musím konstatovat, že neměla to kouzlo, jako když jsem ji navštívila s dědečkem v roce X. Víkend se poté nesl v návštěvě fotbalových zápasů synků..

Dále nás konečně navštívil Štefan. Sice asi není ze Slovenska, ale jako každý rok u nás přistál, posral mi parapet, sežral psům nedojedené žrádlo a za tři dny odletěl. ( Štefani jsou všichni holubi u nás přistávající, asi je tu nějaké genus locus. Přistanou každý rok už léta)

Hektické dny pokračovaly…. A vyvrcholily návštěvou divadla Palace v Praze. Evi, díky za typ, Vedlejší účinky stály za to a náš dámský VIP klub si to užil. A to ještě s nadstavbou, neboť v Opletalce byla připravena neskutečná krása, kterou jsme všechny nafotily a poslaly našim „mačomenům“, aby konečně zjistili, jak je fajn chodit do divadla.

A zatím poslední….letos po letech se mi podařilo vychytat moment  na sběr lípového květu, a to do slova a do písmene. Půl hodiny na to přišla „babka“ a smáčela kde co.

Týden je zakončen úlovkem sumce ( od 15.6. se může i na dravce) a mě čeká jeho grilování, nebo darování. Myslím, že budeme darovat, máme totiž jiné plány.
























Komentáře

  1. Tak to jsme mohli v té Opletalce vidět, to dobou jsem tam též prodléval.😺

    OdpovědětVymazat
  2. No vida, zdá se, že vzdálenost mezi námi zkracuje :), doufám, žes ocenil holuba Stefana a plakáty s koly z Technckého muzea :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Samozřejmě že ano.
      Holub by neměl chybět v žádném článku. 😀

      Vymazat
  3. Jasněže, čím je člověk starší, tím rychleji čas letí. Pro 4-leté dítě je rok čtvrtina jeho života, tak se mu zdá, že do dalšíích narozenin či Vánoc je hrozně dlouho. 50-letému člověku už to dlouho nepřijde; vždyť rok je jen padesátina jeho života. :-)

    Jé, sumec, symbol našeho města. My kvůli němu pořádáme festival, a vy si ho klidně ulovíte. :-)

    Na koprovku se taky chystám, mívala jsem ji ráda i ve školní jídelně. Ta tvoje vypadá podařeně a jak čtu asi tak i chutnala. :-)

    Hezké zážitky a snad i ta dovolená časem přijde. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sumce nejen lovíme, ale i si pochutnáme. Tedy pokud má tu správnou velikost. Grilovaný nebo uzený to je dobrota. :) Ale od určité hmotmosti je dost tučný(

      Vymazat
  4. Běžné radosti jsou nejlepší, velká radost znamená na začátku velkou euforii, ale dlouho nevydrží, svatba, promoce, ... není každý den, kdežto radost z dobrého jídla, hezkého zážitku z kulturní akce, v tvém případě i z pěkného úlovku, může těšit dost často a proslunit náš život.

    OdpovědětVymazat
  5. Poštovní holubi dělají přestávky. Spočnou a letí dál.Štefan je krasavec. Sumec bude mít asi dobré masíčko ...

    OdpovědětVymazat
  6. Toť Technické muzeum v Praze? Jsou tam hezké kousky.

    Mirijam

    OdpovědětVymazat
  7. Ano, a ta nostalgie starých časů...

    OdpovědětVymazat
  8. To staré kolo z muzea jsem měl po babičce. Zprovoznil jsem ho a jezdil jsem na něm, než mi ho někdo ukradl.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky