Ve snu (Velikonoce)



 


„Proč jsi včera neposlechla muže?“

„A to jako v čem?“

„No, že se na Velký pátek nehýbe se zemí?!“

„To tak jo, celý den jsem pracovala na zahradě, ale zas na druhou stranu je pracovitost cnost, tak bys snad mohl přimouřit očíčko?! A navíc vždyť mě znáš…. Jsem nádoba hříšná, ale kdybych nebyla, koho bys napravoval?“

„Víš, že máš štěstí, že žiješ v této době, a hlavně v této nevěřící zemi, jinak by tě upálili?!“

„Jo samozřejmě že vím, ale ty bys mě nenechal.“

„Ty nemáš umytá okna?!“

„No, nemám, nestihla jsem to, umyji je později, až bude lepší počasí a rovnou se přiznám, vajčka malovat nebudu, ale k dobru bys mi mohl přičíst, že opatruji jako oko v hlavě vajčka, která vytvořili kluci, když byli malí, co ty na to. A taky jsem upekla mazance, musíš je cítit letos se opět a zase povedly a v pondělí bude nádivka.“

  „A kde máš výzdobu!?“

Ty jsi nic nikdy neslyšel o minimalizmu?! Navíc…..kluci mě pochválili, když jsem se zmínila, že příští rok musím koupit ještě jedno kuře, protože jich je jen deset, řekli, že to nevadí, že asi hrajou bez brankaře, nebo, že bylo jedno kuře vyloučeno, ale že mazance, mám fakt dobrý.“

 „Mě snad z tý tvý rodiny jednou trefí!!!“

„To snad ne, Pane, máme tě rádi, pozdravuj Ježíše, Marii, Máří Magdalenu, sv. Filipa a sv. Ondřeje. Tak pohodové Velikonoce a prosím tě, zaměř se na Antikristy, nějak jich začíná po světě pobíhat víc a víc. tisíceré díky. Amen.“

                                          


 

 

 

 

 

Komentáře

  1. No teda, klobouk dolů, pamatovat si celou takovou dlouhou konverzaci ze snu.

    Ale zdá se, že všechno dobře dopadlo - ty skvělé mazance všechno urovnaly. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My spíš spolu promlouváme v běhu, co máš taky dělat, běžíš, přemýšlíš,říkáš si, Bože, co říkáš tomu, co se děje?

      Vymazat
  2. A mluvil s tebou jako hořící keř nebo v jaké formě?
    Kuřecí jedenáctka? FC Xaverov hrál, myslím, kdysi divizi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Abych pravdu řeklanemám představu, ale rozhodně není zavřený v kostele. A hořící keř? na to mám taky svůj názor.
      Myslím, že Xaverov byl i výš. Typický polistopadavý ancábl:)

      Vymazat
    2. Máš pravdu - . Po sezóně 2005/06 Xaverov skončil a prodal druholigová práva vršovickému klubu Bohemians 1905.

      Vymazat
    3. Jj. Dnes jsem dostala přednášku od manžela- fotbalisty, chtěli ho tam poslat, tak odešel do Rakouska😂😂😂

      Vymazat
  3. Taky si myslím, že člověk by neměl být otrokem dnů v kalendáři a dělat to, nač zrovna má náladu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Plně souhlasím, stačí, že je úkolován v práci, a že to měkdy stojí zato.

      Vymazat
  4. My jsme letos na Velké noce hodili bobek. Máme toho v dubnu i tak dost. 5., 10., 12., a 15. - svátek, narozeniny, výročí svatby a narozeniny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je opravdu nálož… doufám, že vše proběhlo ke spokojenosti oslavenců i slavících:)

      Vymazat
  5. Tak jasně, něco víš o duchovnu, ale starat se pohybem o své tělo je základem pohody v životě. Každá práce má svůj čas, okna neutečou ;-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neutekla, ještě jsem je nevyčistila a má prý pršet, škoda práce a času :)

      Vymazat
  6. Ona je to spis povera nez nejake nabozenske prikazani..Ostatne krtek o tom, ze by se na Velky Patek nemelo hybat zemi, nic nevi..

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky