Jak se loví vánoční kapr?

 


Naprosto jednoduše.  To se jeden den rozhodnete, že budete kroužit jen po okruhu na zahradě, protože nemáte na běh žádný doprovod a nechcete někde zkolabovat beze svědků.

A tak se si tedy kroužíte po té zahradě, jeden kilometr, druhý, třetí a na čtvrtém si všimnete, že na jezírku jsou vlnky. „Divné“ , řekne si, ale běžíte dál. Na pátém se už ale záměrně díváte na jezírko a vidíte bubliny na vodě a divný zvuk v trávě. „Že by nutrie?“ 

Žena je však tvor zvídavý a zvědavý (alespoň já), a proto vám to nedá, přestanete běžet a jdete se podívat. „Prut! A hýbe se! Možná je na konci ryba?!... ´´

Chci upozornit čtenáře, že ač je můj muž vášnivý rybář, jsem rybařením nepolíbená. „Panebože, co mám dělat? Třeba je tam ten vánoční kapr, co ho manžel už tři týdny loví, a teď tu není, prut míří do vody, co mám dělat?“

Chytám prut, vzpomínám si, že ta věc dole je naviják. „Ale proč se točí na jednu stranu. Proč ta ryba tak napíná tu šňůru, proč se mi prut ohýbá, proč tu nikdo není, proč tu nemám mobil, abych zavolala.“

„Jak vlastně loví ty ryby, kde je ta síť? Tamhle!! Támhle je ten…ten.. podběrák!“

V jedné ruce s podběrákem, v druhé s napnutým prutem, padám na zadek a sjíždím do vody. Mám několik marných pokusů dostat rybu do podběráku…. Jsem unavená a začíná mi být zima.

„Tak už k*rva vlez do tý sítě!!!“ myslím si zoufale.

Boj s rybou nechci vzdát, je to přeci moje vánoční ryba! Nevím, kdo je víc unavený, ale asi skutečně platí, že občas jde o štěstí začátečníků.  Najednou je ryba v podběráku. Vylézám z vody vytahuji rybu. Krásný vánoční kapr 58cm. Je to neskutečný zážitek.  Moje první ryba!

Ota Pavel by měl ze mě radost.


P.S.

Vytahuju se před kýmkoli a nevadí mi to. Posílám fotky všem kámoškám. Heč, jakého jsem sama chytla kapra! Závistné pohledy mých mužů si neskonale užívám 😊. Nejsem už jen sběračka, jsem i lovkyně😊 a mám z toho neskonalou radost!

Komentáře

  1. Určitě si schovej šupinu na památku!

    OdpovědětVymazat
  2. Blahopřeji. Jen ten kapr asi z tvého úspěchu velkou radost neměl :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdo ví, třeba s tím počítal, třeba to tak mělo být.... :)

      Vymazat
  3. Gratuluji k úlovku. Na rybaření musí mít člověk trpělivost a tu já nemám. Jednou už jsem vytahovala rybu z řeky, ale než se ocitla na břehu, vyklouzla mi, a zase nic. Tím jsem definitivně skončila s rybařením. 😀
    Mimoto mi vadí, napichovat žížaly na háček ... 😥

    OdpovědětVymazat
  4. Zkouším z Windows - tady to zdá se funguje, blbne mi to z Apple.

    OdpovědětVymazat
  5. Ghlam, chlam, chl, a potlesk ve stoje!!!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky