Vzala jsem si dovolenou. Jen tak.

 



Vzala jsem si dovolenou. Jen tak.

Pracovní věci nedělám jen tak, v této oblasti se projevuji jako nepříjemná osoba, která má ráda vše v pořádku a totéž očekává od ostatních. Proto i dovolenou oznámím včas a než odejdu, chci mít tzv. čistý stůl.

 Nějak jsem si ale všimla, že někteří zaměstnanci se naučili celkem dobře v poslední době proplouvat tímto obdobím tak, že je přestávám potkávat, neboť tráví čas v karanténě z důvodu, že po pár dnech v práci oznámí významný kontakt a člověk je opět nevidí. Zajímavé je, že jde o tytéž osoby.

Je to sice věc, kterou neovlivním, ale jejich přístup mi vadí. Proč já stará, opravuji zkušená harcovnice bych měla dodělávat práci za někoho, kdo by ji mohl v možnostech home-officu zvládnout z domova. Proto jsem i na otázku mladého kolegy, zda je nutné si dovolenou v této chvíli brát, právě se vrátil z karantény, odpověděla: „Je to nutné! A vezmu si další! A jestli už nemáš jiný dotaz, tak zavři za sebou dveře, ať tu nejsi déle než pět minut, nechci mít epidemiologicky významný kontakt!“

Kolega odešel s kyselým gesichtem a moje mladá kolegyně, která je naštěstí stejného ražení, mi s úsměve řekla: Víš, že tě všude pomluví, jaká jsi kráva! Ale lépe bych to neřekla.“

„Vím, a je mi to jedno, protože tenhleten je zrovna z těch, o kterých se ví, že má vedlejšák a tady je jen proto, aby se nemusel starat o pojištění.“

A tak jsem si vzala dovolenou a odjela si zalyžovat, pracovní mobil jsem vypla a to bylo to nejlepší, co jsem mohla udělat. Doporučuji vřele všem.

 

Komentáře

  1. Si, jsou i tací mezi námi ...

    OdpovědětVymazat
  2. Významné kontakty vládnou světem od dob starého Říma.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak o ten epidemiologický fakt nestojím:)

      Vymazat
    2. Proto byly vymyšleny bezkontaktní platební karty.

      Vymazat
  3. Toz nekdy je mi lito, že nelyzuji... Totiž u rodičů v pahorkatine jsrm si na mistnich kopeckach lebedil, jak umim lyzovat, (i skakat na jakemsi mikromustku) ale hory s sjezdovky mne vzdy velmi rychle vyvedli z omylu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jako nížinný tvor miluji kopce v zimè i v létě. Naštěstí jsem měla v dětství možnost trávit 3 až 4 týdny na horách, z toho asi i pramení má láska k nim, lyžování, a i chození, či běhání po nich :)

      Vymazat
  4. Jak vidím, 5denní karanténa plní stejnou funkci jako kdysi OČR (ošetřování člena rodiny), které pravidelně v předvánočním čase využívaly kolegyně, aby mohly napéct cukroví.

    K lyžování jsme přišli až k dětmi, abychom se nemuseli na ně jen dívat, díky lyžařským kurzům jejich technika naši brzy překonala, ale i tak jsme pak jezdili už bez nich sami. Naposled jsme byli v lednu 2020 v Rakousku, ještě než vypukla první velká vlna koronaviru. Od té doby nic, je to teď všechno složitější a za spousty omezujících podmínek nás to neláká.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proto jsem vděcná za české hory..jako by tu covid ani neexistoval....
      A s tim OČP, tak to funguje pořád..
      Halt "dodré zvyky" se nemění.

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky